.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ديدار فعالان اقتصادی استان با استاندار مازندران

فضاي مازندران براي تحرك اقتصادي و توسعه صادرات مهياست استاندار مازندران در ديدار نوروزي اعضاي هيئت نمايندگان اتاق بازرگاني و اعضاي اتاق اصناف و اتاق تعاون مازندران گفت: با خرد جمعي و عقلانيت همه با هم براي توسعه اقتصادي گام برداريم.

دكتر ربيع فلاح تاكيد كرد : بايد با مشاركت جمعي در حوزه اقتصادي تصميم بگيريم و عمل كنيم .

وي با اشاره به نامگذاري سال 95 به عنوان سال اقتصاد مقاومتي و اقدام و عمل گفت : همه متوليان و مجريان حوزه اقتصادي بايد زمينه تحقق اقتصاد مقاومتي را به صورت شفاف و روشن شناسايي و عملياتي نمايند .

وي خواستار تحرك بيشتر اتاق بازرگاني براي نقش آفريني در حوزه اقتصاد استان شد و گفت : فضاي استان براي تحرك اقتصادي و توسعه صادرات مهياست و در اين زمينه بايد هم اصناف و هم تعاونيها پاي كار بيايند .

استاندار مازندران با اشاره به ظرفيت مهم كشورهاي همسايه بويژه روسيه گفت : كشورهاي همسايه اولويت اصلي در توسعه صادرات هستند و استاندار آستراخان به دنبال اجراي طرح كريدور سبز در حوزه كمرگ است و بايد از اين فرصت حداكثر استفاده را برد .

استاندار مازندران توانمندسازي بنگاهها و شركت هاي خصوصي را براي نقش آفريني در حوزه صادرات و اقتصاد استان خواستار شد و گفت : يكي از محورهاي مهم در توسعه صادرات ارائه خدمات و كالاي فني و مهندسي به تركمنستان است كه بايد به طور جدي دنبال شود .

وي برگزاري كارگاههاي آموزشي براي بنگاههاي اقتصادي را مهم دانست و گفت : در سال جاري همه فعاليتها بايد در حوزه اقتصادي متمركز شود .

وي در پايان به انجام بيش از 18 ميليون تردد و بيش از 8 ميليون اقامت در ايام نوروز در مازندران اشاره كرد و گفت : ظرفيت هاي مازندران در تمامي بخشها بي نظير است و بايد از اين قابليتها حداكثر بهره را براي افزايش توليد و اشتغال بكارببريم .

 





ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.09 seconds.